Trendi

Suhoparne teme so zamenjale seksi vsebine

Korporativne revije niso zgolj reklama za podjetja
Avtor
avtor
18.12.2012 08:00
Čas branja: 3 min

Nekaterih revij v trafiki ne najdete. Dobite jih le, če ste izbrani prejemnik. Korporativne revije so načeloma narejene za kupce in stranke posameznih podjetij in družb. Čedalje več jih je, vse boljše so, včasih celo presegajo samostojne revije s klasično uredniško vsebino. Nekatere so tudi izrazito ekskluzivne, namenjene peščici imenitnežev v oglaševalskih in menedžerskih vodah.

Številna podjetja, organizacije, javne službe in posamezniki izdajajo svoje lastne revije, ki so namenjene njihovim strankam in kupcem. Ne gre za slabo oblikovane kataloge, gre za resnične, vsebinsko bogate, nevsiljive revije. »Industrija« korporativnih revij raste, ne glede na krike, da bo tisk vsak čas izumrl. Lahko bi jih naštevali v nedogled, a smo izbrali pet posebnih, presenetljivih.

[A] 2c45Untitled-6.1355776091.jpg

Blagovna znamka leta

Londonska nepremičninska agencija Kinleigh Folkard & Hayward je v začetku ene najhujših gospodarskih kriz in spuščanja nepremičninskega balona začela izdajati revijo Completely London. Mar ni to malce nenavadno? A z drugačnim uredniškim konceptom, visokokakovostno vsebino, dizajnom in dih jemajočo fotografijo je ta korporativna revija, namenjena (morebitnim) strankam agencije, to občutno oživila in dramatično povečala njeno prepoznavnost. Ta hip zanesljivo ena najboljših revij, če ne celo najboljša o Londonu, je, verjemite, tako dobra, da so jo že v prvem letu izhajanja imenovali za eno izmed desetih naj blagovnih znamk v Veliki Britaniji, v tako prestižni družbi, kot je denimo X Factor Simona Cowella.

Google »zažiga« s svojo VIP-revijo

Sodobne korporativne revije so kakovostno oblikovane, imajo bogato vsebino, in niso zgolj »katalogi« za morebitne porabnike.

Da, spletni velikan Google izdaja svojo tiskano (!) revijo Think Quarterly. Vsaka številka je namenjena določeni temi, kot so podatki, inovacije, ljudje, hitrost in ustvarjalnost. Že to, da je Google izdal tiskano revijo, ki ji sicer rečejo knjiga (ovitek je v trdih platnicah), je odmevalo. Še zlasti, ker je do te revije nemogoče priti, če niste na seznamu prejemnikov. Samo v Veliki Britaniji izide v 1.500 izvodih ter je namenjena le izbranim poslovnim partnerjem in oglaševalcem.

Googlova revija je namerno negooglovska. Googla pravzaprav v reviji ne prepoznate. Lani nagrajeni dizajn je delo Roba Longwortha, kreativnega direktorja v londonski agenciji The Church of London. Revija postavlja pomembna vprašanja in išče zanimive, intelektualne odgovore nanje. Pri tem pa z dizajnom, izbranimi fotografijami in ilustracijami velike ideje bralcu všečno približa. Zato se je reviji preprosto težko upreti. Kot so povedali v britanski podružnici Googla, kjer skrbijo za produkcijo revije za britanske in posebej ameriške prejemnike, se zavedajo, da je na spletu pomembna hitrost, po čemer je Google v ospredju že leta, a kljub vsemu vsi potrebujemo tudi čas za premislek, zato je revija zanje »svoboden prostor, obdan z zelo aktivnim svetom. Je prostor, ko si lahko vzamemo čas in razmislimo o tem, kaj se okoli nas dogaja in zakaj.«

[A] 91eaUntitled-8.1355776199.jpg

Modna revija za Maročanke na Nizozemskem

Modna oblikovalka in organizatorka dogodkov Hoda Hamdaoui iz Utrechta, po naše espejevka, je ugotovila, da je ženskam na Nizozemskem, tako kot povsod drugje, na voljo ogromno ženskih modnih revij. A te ne pokrivajo pomembne muslimanske manjšine v državi. Pogumno se je odločila za novo modno revijo, namenjeno predvsem ženskam maroškega rodu v Beneluksu. Imenovala jo je HODA, kar pomeni vodič in dobra pot. Revija, ki jo izdaja espejevka, se odlično prodaja, kar pomeni, da je dobro ocenila nišo, ki z modnim tiskom ni bila pokrita. Uspeh za svojo revijo pripisuje tudi družabnim spletnim omrežjem, kjer se je oblikovala skupnost oboževalk. In ne preseneča, da so Hodine osnovne storitve vse bolj iskane!

[A] 8b84Untitled-7.1355776130.jpg

Mesni sir je lahko hudo seksi

Se je kdaj komu mesni sir zazdel seksi? Da, tudi to je mogoče. Družinsko podjetje Neuburger iz Ulrichsberga na meji med Avstrijo in Češko že več kot 60 let izdeluje okusen mesni sir. A samo delati dober mesni sir v današnjih časih ni dovolj, oglasi pa so tudi vse manj učinkoviti. Zato so se odločili, da njihov izdelek, ki je sicer sam po sebi seksi in luksuzen toliko kot posebna salama, postane prav tak: seksi, luksuzen in zaželen. Zaradi tega so začeli izdajati tudi prestižno revijo, ki ima z vsako številko drugo ime, odvisno od glavne teme. Prva številka se je imenovala Das Original: seksi, modne fotografije mesnega sira, recepti, zgodbe o mesnem siru in vinih. Če znate nemško, priporočam. Ne boste verjeli, kaj vse se da narediti iz mesnega sira. Še več, revija je dokaz, da je lahko z domišljijo katerikoli izdelek privlačen in mu lahko z odlično revijo dvignete vrednost in prestiž.

Članek je bil objavljen v reviji TRENDI decembra 2012.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
Izberite pravega borznega posrednika
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 1

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

FINANCE
Ali res lahko obnovite podatke v primeru kibernetskega incidenta?
OGLAS
Finance
Kibernetska varnost
Finance PR Ali res lahko obnovite podatke v primeru kibernetskega incidenta? (OGLAS)

Glede na visoko verjetnost kibernetskega napada morajo organizacije dnevno preverjati varnostne kopije podatkov za obnavljanje in jih pregledovati ali vsebujejo zlonamerne programske kode, kot so izsiljevalski virusi.