Nekaterih revij v trafiki ne najdete. Dobite jih le, če ste izbrani prejemnik. Korporativne revije so načeloma narejene za kupce in stranke posameznih podjetij in družb. Čedalje več jih je, vse boljše so, včasih celo presegajo samostojne revije s klasično uredniško vsebino. Nekatere so tudi izrazito ekskluzivne, namenjene peščici imenitnežev v oglaševalskih in menedžerskih vodah.
Številna podjetja, organizacije, javne službe in posamezniki izdajajo svoje lastne revije, ki so namenjene njihovim strankam in kupcem. Ne gre za slabo oblikovane kataloge, gre za resnične, vsebinsko bogate, nevsiljive revije. »Industrija« korporativnih revij raste, ne glede na krike, da bo tisk vsak čas izumrl. Lahko bi jih naštevali v nedogled, a smo izbrali pet posebnih, presenetljivih.
Blagovna znamka leta
Londonska nepremičninska agencija Kinleigh Folkard & Hayward je v začetku ene najhujših gospodarskih kriz in spuščanja nepremičninskega balona začela izdajati revijo Completely London. Mar ni to malce nenavadno? A z drugačnim uredniškim konceptom, visokokakovostno vsebino, dizajnom in dih jemajočo fotografijo je ta korporativna revija, namenjena (morebitnim) strankam agencije, to občutno oživila in dramatično povečala njeno prepoznavnost. Ta hip zanesljivo ena najboljših revij, če ne celo najboljša o Londonu, je, verjemite, tako dobra, da so jo že v prvem letu izhajanja imenovali za eno izmed desetih naj blagovnih znamk v Veliki Britaniji, v tako prestižni družbi, kot je denimo X Factor Simona Cowella.
Google »zažiga« s svojo VIP-revijo
Da, spletni velikan Google izdaja svojo tiskano (!) revijo Think Quarterly. Vsaka številka je namenjena določeni temi, kot so podatki, inovacije, ljudje, hitrost in ustvarjalnost. Že to, da je Google izdal tiskano revijo, ki ji sicer rečejo knjiga (ovitek je v trdih platnicah), je odmevalo. Še zlasti, ker je do te revije nemogoče priti, če niste na seznamu prejemnikov. Samo v Veliki Britaniji izide v 1.500 izvodih ter je namenjena le izbranim poslovnim partnerjem in oglaševalcem.
Googlova revija je namerno negooglovska. Googla pravzaprav v reviji ne prepoznate. Lani nagrajeni dizajn je delo Roba Longwortha, kreativnega direktorja v londonski agenciji The Church of London. Revija postavlja pomembna vprašanja in išče zanimive, intelektualne odgovore nanje. Pri tem pa z dizajnom, izbranimi fotografijami in ilustracijami velike ideje bralcu všečno približa. Zato se je reviji preprosto težko upreti. Kot so povedali v britanski podružnici Googla, kjer skrbijo za produkcijo revije za britanske in posebej ameriške prejemnike, se zavedajo, da je na spletu pomembna hitrost, po čemer je Google v ospredju že leta, a kljub vsemu vsi potrebujemo tudi čas za premislek, zato je revija zanje »svoboden prostor, obdan z zelo aktivnim svetom. Je prostor, ko si lahko vzamemo čas in razmislimo o tem, kaj se okoli nas dogaja in zakaj.«
Modna revija za Maročanke na Nizozemskem
Modna oblikovalka in organizatorka dogodkov Hoda Hamdaoui iz Utrechta, po naše espejevka, je ugotovila, da je ženskam na Nizozemskem, tako kot povsod drugje, na voljo ogromno ženskih modnih revij. A te ne pokrivajo pomembne muslimanske manjšine v državi. Pogumno se je odločila za novo modno revijo, namenjeno predvsem ženskam maroškega rodu v Beneluksu. Imenovala jo je HODA, kar pomeni vodič in dobra pot. Revija, ki jo izdaja espejevka, se odlično prodaja, kar pomeni, da je dobro ocenila nišo, ki z modnim tiskom ni bila pokrita. Uspeh za svojo revijo pripisuje tudi družabnim spletnim omrežjem, kjer se je oblikovala skupnost oboževalk. In ne preseneča, da so Hodine osnovne storitve vse bolj iskane!
Mesni sir je lahko hudo seksi
Se je kdaj komu mesni sir zazdel seksi? Da, tudi to je mogoče. Družinsko podjetje Neuburger iz Ulrichsberga na meji med Avstrijo in Češko že več kot 60 let izdeluje okusen mesni sir. A samo delati dober mesni sir v današnjih časih ni dovolj, oglasi pa so tudi vse manj učinkoviti. Zato so se odločili, da njihov izdelek, ki je sicer sam po sebi seksi in luksuzen toliko kot posebna salama, postane prav tak: seksi, luksuzen in zaželen. Zaradi tega so začeli izdajati tudi prestižno revijo, ki ima z vsako številko drugo ime, odvisno od glavne teme. Prva številka se je imenovala Das Original: seksi, modne fotografije mesnega sira, recepti, zgodbe o mesnem siru in vinih. Če znate nemško, priporočam. Ne boste verjeli, kaj vse se da narediti iz mesnega sira. Še več, revija je dokaz, da je lahko z domišljijo katerikoli izdelek privlačen in mu lahko z odlično revijo dvignete vrednost in prestiž.
Članek je bil objavljen v reviji TRENDI decembra 2012.