Trendi

Ghetaldus in Different - novi znamki očal v Ljubljani

Ghetaldus je hrvaška tovarna dioptrijskih in sončnih očal od leta 1948.
Avtor
avtor
11.07.2013 11:52
Čas branja: 1 min

Zaznamuje jih klasični dizajn in kakovostna ročna izdelava. V kolekciji so tri linije sončnih očal: Vintage, Amarie in Ghetaldus.

MIDAS-Lotric.1373536285.jpg

Foto: David Lotrič

Posebej za blagovnico Midas so naredili 12 vintage aviator sončnih očal z zlatimi lečami. Očala so bila v Ljubljani premierno predstavljena na modni revije Midasa in revije TRENDI junija letos. Očala aviator (limited edition) stanejo 150 evrov, preostale 'aviatorke' pa 90 evrov.

MIDAS-Lotric2.1373536322.jpg

Foto: David Lotrič

Nova znamka očal v prestolnici pa je tudi Different. To je mlada blagovna znamka, izbiramo pa lahko med štirimi kolekcijami sončnih očal: lesena očala Handcraft Wooden, elegantna očala Metal Wood, drzna in barvita očala Handmade Acetate in športna očala Injected Sportstyle. Cene: od 55 do 250 evrov (Galerija Emporium). Different očala so modni dodatek za 'drugačne', za ljudi, ki želijo doseči več, pravijo njihovi snovalci.

ocala-different.1371121358.jpg.c.470px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav?
PRO
Finance
Finance prPRO Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)

Lanske katastrofalne poplave so bile posledica hudourniških voda. V pičlih 12 urah je padla četrtina povprečne letne količine padavin, kot je pade v Pomurju.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico
OGLAS
Finance
Finance PR Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (OGLAS)

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo