Veliko je bilo že napisanega o letošnjem Salonedimobile2014 v Milanu. Tole pa je pogled skozi oči notranjega oblikovalca. Kot redna obiskovalka sejmov imam že ustaljen sistem, ki mi omogoča čim več videti v čim krajšem času. Kot zastopnik za nekatera tuja podjetja, sem zavezana, da se z njimi sestanem in pogovorim o preteklem in prihodnjem delu. Ker je teh podjetij kar nekaj, sejem pa ne prav dolg, mi časa za ogled novosti ne ostane veliko. No, kljub temu vsak sejem vsaj en dan namenim potešitvi radovednosti.
Iskreno povedano, novosti v materialih nisem našla prav veliko. Morda še največ na postavitvah dveh večjih avtomobilskih znamk - Bentley in Aston Martin, kjer so se igrali s karbonom in tršim usnjem - iz materialov, ki jih uporabljajo za opremo avtomobilskega interiera. Detajli na sedežnih garniturah, celo blazinah, pa počivalnik, navdihnjen z avtomobilsko notranjostjo in naprednimi materiali, ob katerem so vzdihovali vsi obiskovalci moškega spola.
Govorili smo že o rastlinah v prostoru. Ni pa nam prišlo na misel, da bi pohištvo oblekli v - mah. Živ mah. Navdušena pa sem bila tudi nad Dieslom, sicer modno znamko, ki je sinonim za džins. Njihov robustni slog me je prevzel, ker je dodelan in hkrati zelo surov. Takoj bi si privoščila njihovo kuhinjo, s priborom vred.
Moja poklicna deformacija mi narekuje, da pregledam vse luči in osvetlitve v prostoru. Ker je pač osvetlitev zelo pomembna. Izbor najboljših me je navdušil. Predvsem tiste, ki so del keramičnih ploščic v kopalnici. Kako se jih menja, si sicer ne predstavljam, in upam, da ne terja menjave keramike. Je pa izjemno lepa novost, ki bo v prihodnosti gotovo našla svoj prostor pod soncem v notranjem oblikovanju.
Tina Trtnik je notranja oblikovalka, www.dizajna.si