Trendi

Modne novosti v prestolnici

V ljubljanske modne blagovnice so prišle nove znamke oblačil.
Avtor
avtor
18.04.2014 12:54
Čas branja: 2 min

Jana-Koteska.1397819415.JPG.o.600px.jpg
Rašica

Večina slovenskih podjetij v tekstilni industriji je propadla ali životari, tudi zato, ker se ne znajo prilagajati novim razmeram na trgu, pa naj bo to zaradi zaostanka v tehnološkem razvoju, previsokih stroškov dela ali premajhnem razvoju blagovne znamke. Podobno se je zgodilo Rašici, pleteninam s 60-letno tradicijo, ki pa se po propadu podjetja (2012) pod novim lastnikom pobira in vrača na zemljevid uspešnih podjetij slovenskega gospodarstva, tokrat z novo, mladostno znamko Orange by Rašica. Nova kolekcija je odeta v naravne, peščene barve, z nekaj kosi živahnih, intenzivnih modrih odtenkov in mentol zelene barve. V njej je čipka in kombinacije s svilenimi vstavki, svoje mesto ima tudi kombinacija črne in bele barve, ki je letos spet v ospredju, nekaj je potiskov in grafičnih vzorcev. Po modni brvi se je med drugim sprehodila 'diva', nekdanja manekenka Nina Gazibara. Čeprav se je že upokojila, je kot eden najbolj prepoznavnih modelov v nekdanji Jugoslaviji občasno še vedno dejavna in na modnih revijah.

3Ikona-Little-Mistress-5-Zlata-Okugic.1397818906.jpg.o.600px.jpg
Little Mistress

Večerna eleganca in linija za mlade poslovne ženske

Londonska znamka Little Mistress, ki si je na Otoku že 'pridelala' naslov najbolj perspektivne mlade britanske blagovne znamke, je pri nas našla dom v trgovini Ikoni. Ta znamka je na prodaj v več kot 1.000 trgovinah, priljubljena je zato, ker so oblačila lahkotna, nosljiva, v kolekcijah pa so tudi elegantne večerne obleke za nežne ženske. Britanski tabloidi pišejo, da oblačila Lottle Mistress nosi tudi njihova vojvodinja Catherine, ki velja za eno najbolj trendovskih dam s kraljevega dvora. Zadnji dve leti blagovno znamko dopolnjuje še linija Paper Dolls, namenjena (mlajši) poslovni ženski, ki se zaveda, da mini krila niso primerna za delovno mesto, želi pa poudariti svojo postavo z izbranimi funkcionalnimi oblačili, primernimi za delo in zabavo.

065Emporium-Frank-Lyman.1397819078.jpg.o.600px.jpg
Frank Lyman Design

Helena Blagne ambasadorka kanadske modne znamke

Samozavestnim poslovnim ženskam, ki želijo biti urejene vseh 24 ur na dan in za vsako priložnost, pa je pri nas po novem na voljo kanadska znamka Frank Lyman Design, ki rada izpostavi svoj osrednji moto - stoodstoten kanadski dizajn (blagovnica Emporium). Ustanovitelj Frank Lyman se je v modni industriji znašel že pri 18 letih in praktično znanje nabiral kot prodajalec oblačil v Quebecu, postal vodja prodaje manjšega kanadskega podjetja ženskih oblačil, dokler ni leta 2001 ustanovil svoje podjetje in k sodelovanju povabil nadarjene domače oblikovalce. Danes je Frank Lyman Design uveljavljena blagovna znamka predvsem večernih in svečanih oblačil za sodobno žensko, ki ima zveste kupce po vsej Kanadi, v ZDA in Evropi. Njihova poletna kolekcija ima veliko mornarske modre, rubinasto rdečo, belo in črno barvo. Pri jesensko-zimski kolekciji je večji poudarek na teksturah, pleteninah in umetnem usnju. Vodilne barve jeseni so še vedno črna, bela, modra in rdeča, pridružila se jim je še barva robidnic. Kolekcija je obogatena s krili asimetričnih oblik in dolžin, puloverji boljših tekstur in bluzami različnih barv in potiskov. Za Frank Lyman Design je v Sloveniji ambasadorka Helena Blagne.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
PMM
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto
PRO
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostFinance prPRO Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)

Platforma bo po besedah župana Berta Menarda služila kot centralno mesto za dostop do informacij in občinskih storitev za zaposlene na občini, občane ter obiskovalce. V prihodnosti nameravajo namreč vanjo dodati še več storitev, ki bodo olajšale komunikacijo z občino in uporabo občinskih storitev prek mobilnih ali spletnih aplikacij.

FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 2

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.

Vinski turizem
Santomas – idilično posestvo za ljubitelje vina in narave
O vinu
Vinski turizemRedakcija O vinu Santomas – idilično posestvo za ljubitelje vina in narave

Zaradi lokacije in okolja, ki obdaja posestvo, je Santomas pravšnji postanek za vsakega vinoljuba ali običajnega ljubitelja narave. Po novem so na voljo tudi štirje apartmaji, v katerih lahko gostje prespijo. Drznejši pa se lahko tam tudi poročijo.