Trendi

Modne novosti v prestolnici

V ljubljanske modne blagovnice so prišle nove znamke oblačil.
Avtor
avtor
18.04.2014 12:54
Čas branja: 2 min

Jana-Koteska.1397819415.JPG.o.600px.jpg
Rašica

Večina slovenskih podjetij v tekstilni industriji je propadla ali životari, tudi zato, ker se ne znajo prilagajati novim razmeram na trgu, pa naj bo to zaradi zaostanka v tehnološkem razvoju, previsokih stroškov dela ali premajhnem razvoju blagovne znamke. Podobno se je zgodilo Rašici, pleteninam s 60-letno tradicijo, ki pa se po propadu podjetja (2012) pod novim lastnikom pobira in vrača na zemljevid uspešnih podjetij slovenskega gospodarstva, tokrat z novo, mladostno znamko Orange by Rašica. Nova kolekcija je odeta v naravne, peščene barve, z nekaj kosi živahnih, intenzivnih modrih odtenkov in mentol zelene barve. V njej je čipka in kombinacije s svilenimi vstavki, svoje mesto ima tudi kombinacija črne in bele barve, ki je letos spet v ospredju, nekaj je potiskov in grafičnih vzorcev. Po modni brvi se je med drugim sprehodila 'diva', nekdanja manekenka Nina Gazibara. Čeprav se je že upokojila, je kot eden najbolj prepoznavnih modelov v nekdanji Jugoslaviji občasno še vedno dejavna in na modnih revijah.

3Ikona-Little-Mistress-5-Zlata-Okugic.1397818906.jpg.o.600px.jpg
Little Mistress

Večerna eleganca in linija za mlade poslovne ženske

Londonska znamka Little Mistress, ki si je na Otoku že 'pridelala' naslov najbolj perspektivne mlade britanske blagovne znamke, je pri nas našla dom v trgovini Ikoni. Ta znamka je na prodaj v več kot 1.000 trgovinah, priljubljena je zato, ker so oblačila lahkotna, nosljiva, v kolekcijah pa so tudi elegantne večerne obleke za nežne ženske. Britanski tabloidi pišejo, da oblačila Lottle Mistress nosi tudi njihova vojvodinja Catherine, ki velja za eno najbolj trendovskih dam s kraljevega dvora. Zadnji dve leti blagovno znamko dopolnjuje še linija Paper Dolls, namenjena (mlajši) poslovni ženski, ki se zaveda, da mini krila niso primerna za delovno mesto, želi pa poudariti svojo postavo z izbranimi funkcionalnimi oblačili, primernimi za delo in zabavo.

065Emporium-Frank-Lyman.1397819078.jpg.o.600px.jpg
Frank Lyman Design

Helena Blagne ambasadorka kanadske modne znamke

Samozavestnim poslovnim ženskam, ki želijo biti urejene vseh 24 ur na dan in za vsako priložnost, pa je pri nas po novem na voljo kanadska znamka Frank Lyman Design, ki rada izpostavi svoj osrednji moto - stoodstoten kanadski dizajn (blagovnica Emporium). Ustanovitelj Frank Lyman se je v modni industriji znašel že pri 18 letih in praktično znanje nabiral kot prodajalec oblačil v Quebecu, postal vodja prodaje manjšega kanadskega podjetja ženskih oblačil, dokler ni leta 2001 ustanovil svoje podjetje in k sodelovanju povabil nadarjene domače oblikovalce. Danes je Frank Lyman Design uveljavljena blagovna znamka predvsem večernih in svečanih oblačil za sodobno žensko, ki ima zveste kupce po vsej Kanadi, v ZDA in Evropi. Njihova poletna kolekcija ima veliko mornarske modre, rubinasto rdečo, belo in črno barvo. Pri jesensko-zimski kolekciji je večji poudarek na teksturah, pleteninah in umetnem usnju. Vodilne barve jeseni so še vedno črna, bela, modra in rdeča, pridružila se jim je še barva robidnic. Kolekcija je obogatena s krili asimetričnih oblik in dolžin, puloverji boljših tekstur in bluzami različnih barv in potiskov. Za Frank Lyman Design je v Sloveniji ambasadorka Helena Blagne.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Avto
Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo
Avto
AvtoMiloš Milač Wayne Griffiths, predsednik Seata in Cupre: Omilitev okoljske zakonodaje bi bila slaba za evropsko industrijo

"Pri električnih avtomobilih bo čedalje pomembneje, da bodo izdelani lokalno. Pri tem ne gre za iskanje proizvodnje v državah s cenejšo delovno silo, če je v nizkocenovnih državah elektrika draga ali pa prihaja iz neobnovljivih virov," verjame Griffiths.

FINANCE
V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc
Finance
KADROVANJE
Tanja Smrekar V vodstvo državnih Plinovodov še Matija Bitenc

Prvo mesto bo še zasedal Marjan Eberlinc

FINANCE
Manager
The Sphere: umetnost, znanost in rock 'n' roll
Manager
Reportaža
ManagerMiran Inhof The Sphere: umetnost, znanost in rock 'n' roll

Kako so U2 z rezidenco v tehnološko najmodernejši dvorani na svetu dvignili letvico za koncertne spektakle.

FINANCE
Manager
Za dober zvok: gramofoni, zvočniki in slušalke
Manager
Tehnologija
ManagerMarjan Kodelja Za dober zvok: gramofoni, zvočniki in slušalke

Načini poslušanja glasbe se brez dvoma spreminjajo – vse bolj se zanašamo na storitve pretočne glasbe in vse manj gradimo glasbene arhive. Še vedno pa potrebujemo zvočne naprave in tudi nostalgiji se je težko upreti.

FINANCE
Transport in logistika
Luka Koper: predlog dividende je dva evra na delnico, pol evra manj kot lani
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Luka Koper: predlog dividende je dva evra na delnico, pol evra manj kot lani

Nadzorniki Luke Koper so danes potrdili poročilo za leto 2023 in skupaj z upravo predlagali razdelitev 28 milijonov od skupaj 43,8 milijona evrov bilančnega dobička

FINANCE
Manager
Pismo iz Cape Towna: prelomne volitve in sporni kandidati
Manager
IZ PRESTOLNIC
ManagerTjaša Bole Rentel Pismo iz Cape Towna: prelomne volitve in sporni kandidati

Ankete kažejo, da bi lahko Afriški nacionalni kongres na majskih volitvah prvič po letu 1994 dobil manj kot 50 odstotkov glasov in bi moral sestaviti večstrankarsko vlado.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju