Trendi

Modne novosti v prestolnici

V ljubljanske modne blagovnice so prišle nove znamke oblačil.
Avtor
avtor
18.04.2014 12:54
Čas branja: 2 min

Jana-Koteska.1397819415.JPG.o.600px.jpg
Rašica

Večina slovenskih podjetij v tekstilni industriji je propadla ali životari, tudi zato, ker se ne znajo prilagajati novim razmeram na trgu, pa naj bo to zaradi zaostanka v tehnološkem razvoju, previsokih stroškov dela ali premajhnem razvoju blagovne znamke. Podobno se je zgodilo Rašici, pleteninam s 60-letno tradicijo, ki pa se po propadu podjetja (2012) pod novim lastnikom pobira in vrača na zemljevid uspešnih podjetij slovenskega gospodarstva, tokrat z novo, mladostno znamko Orange by Rašica. Nova kolekcija je odeta v naravne, peščene barve, z nekaj kosi živahnih, intenzivnih modrih odtenkov in mentol zelene barve. V njej je čipka in kombinacije s svilenimi vstavki, svoje mesto ima tudi kombinacija črne in bele barve, ki je letos spet v ospredju, nekaj je potiskov in grafičnih vzorcev. Po modni brvi se je med drugim sprehodila 'diva', nekdanja manekenka Nina Gazibara. Čeprav se je že upokojila, je kot eden najbolj prepoznavnih modelov v nekdanji Jugoslaviji občasno še vedno dejavna in na modnih revijah.

3Ikona-Little-Mistress-5-Zlata-Okugic.1397818906.jpg.o.600px.jpg
Little Mistress

Večerna eleganca in linija za mlade poslovne ženske

Londonska znamka Little Mistress, ki si je na Otoku že 'pridelala' naslov najbolj perspektivne mlade britanske blagovne znamke, je pri nas našla dom v trgovini Ikoni. Ta znamka je na prodaj v več kot 1.000 trgovinah, priljubljena je zato, ker so oblačila lahkotna, nosljiva, v kolekcijah pa so tudi elegantne večerne obleke za nežne ženske. Britanski tabloidi pišejo, da oblačila Lottle Mistress nosi tudi njihova vojvodinja Catherine, ki velja za eno najbolj trendovskih dam s kraljevega dvora. Zadnji dve leti blagovno znamko dopolnjuje še linija Paper Dolls, namenjena (mlajši) poslovni ženski, ki se zaveda, da mini krila niso primerna za delovno mesto, želi pa poudariti svojo postavo z izbranimi funkcionalnimi oblačili, primernimi za delo in zabavo.

065Emporium-Frank-Lyman.1397819078.jpg.o.600px.jpg
Frank Lyman Design

Helena Blagne ambasadorka kanadske modne znamke

Samozavestnim poslovnim ženskam, ki želijo biti urejene vseh 24 ur na dan in za vsako priložnost, pa je pri nas po novem na voljo kanadska znamka Frank Lyman Design, ki rada izpostavi svoj osrednji moto - stoodstoten kanadski dizajn (blagovnica Emporium). Ustanovitelj Frank Lyman se je v modni industriji znašel že pri 18 letih in praktično znanje nabiral kot prodajalec oblačil v Quebecu, postal vodja prodaje manjšega kanadskega podjetja ženskih oblačil, dokler ni leta 2001 ustanovil svoje podjetje in k sodelovanju povabil nadarjene domače oblikovalce. Danes je Frank Lyman Design uveljavljena blagovna znamka predvsem večernih in svečanih oblačil za sodobno žensko, ki ima zveste kupce po vsej Kanadi, v ZDA in Evropi. Njihova poletna kolekcija ima veliko mornarske modre, rubinasto rdečo, belo in črno barvo. Pri jesensko-zimski kolekciji je večji poudarek na teksturah, pleteninah in umetnem usnju. Vodilne barve jeseni so še vedno črna, bela, modra in rdeča, pridružila se jim je še barva robidnic. Kolekcija je obogatena s krili asimetričnih oblik in dolžin, puloverji boljših tekstur in bluzami različnih barv in potiskov. Za Frank Lyman Design je v Sloveniji ambasadorka Helena Blagne.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Avto
Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu
Avto
AvtoJure Šujica Ob širitvi Kitajcev v Evropi Volkswagen napovedal ofenzivo na kitajskem trgu

Med drugim naj bi stroške proizvodnje novih vozil znižali za 40 odstotkov, tržni delež pa kljub vse večji domači konkurenci obdržali pri 15 odstotkih. Uvajajo novo blagovno znamko, namenjeno mladim.

FINANCE
Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi
Finance
digitalna preobrazba
Albina Kenda Kako hiter internet ima Slovenija v primerjavi z drugimi 1

Potem ko je bil v EU, ki ima digitalno preobrazbo družbe in gospodarstva visoko na agendi, dolgo časa poudarek na zagotavljanju dostopa do interneta, se zdaj pozornost še bolj usmerja v hitrost povezav. Pogledali smo, kako se Slovenija primerja z drugimi.

FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 5

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav?
PRO
Finance
Finance prPRO Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)

Lanske katastrofalne poplave so bile posledica hudourniških voda. V pičlih 12 urah je padla četrtina povprečne letne količine padavin, kot je pade v Pomurju.

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 2

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 5

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska. Zakaj za upravljavca AP ni veliko zanimanja?

FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico
OGLAS
Finance
Finance PR Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (OGLAS)

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo