Guardian recimo piše, da se s hlačami, ki spominjajo na trenirke s patentom, letos drzni zvezdniki sprehajajo tudi po rdečih preprogah, manekeni pa po modnih brveh top znamk. No, takšne hlače niso letošnja pogruntavščina, nizozemska znamka Scotch & Soda jih je imela v kolekciji že tri leta nazaj, nizkocenovnik Zara lani, je pa dejstvo, da so jih bolj luksuzne znamke - Bottega Veneta, Hermès, Alexander McQueen, Christopher Kane, Jonathan Saunders ¬- začele izdelovati pozneje, a ne kot casual športne hlače, temveč so dizajni sofisticirani, blago kakovostnejše, cene pa zasoljene; Hermèsove stanejo tudi 1.500 evrov. Zarine, denimo, stanejo 'le' 50 evrov, pri The Kooples ali Sandro pa takšne za ulično pohajkovanje prodajajo za 100 do 150 evrov.
Mehke in udobne
Takšne hlače so bolj udobne, mehke, brez utesnjujočega pasu, zadrg ali gumbov. Nič več niso prva izbira študentov, popotnikov in športnikov, zdaj po njih posegajo trendovski moški, zvezdniki. Te modne zapovedi pa niso posvojile ženske, pa čeprav jih nosita pevka Rihanna z visokimi petami in modna obsedenka Victoria Beckham za rdečo preprogo. V Guardianu so napisali, da so te hlače že nadomestile oprijeti džins, a TRENDI dodajamo, da bi težko takšne lahkotne hlače nadomestile večni džins. Tudi kratke' jogging bottoms', ki jih za H & M reklamira David Beckham, pač niso hlače, v katerih bi, razen na plaži, moški vandrali naokoli.
Na matchesfashion.com denimo so v zadnjih letih zaradi zvezdnikov, ki si upajo nositi takšne hlače tudi za bolj ugledne dogodke, podvojili prodajo. To pa je le dokaz, da se udobna in ohlapnejša oblačila vračajo v modo oziroma in da jih moški, ki niso preveč modno zadrti, z veseljem sprejemajo.