Posebnost letošnjega festivala, ki se bo končal v soboto, je cena vstopnic: zgolj en evro, a obiskovalci lahko prostovoljno prispevajo več. Zakaj le en evro za predstavo? Matjaž Farič, umetniški direktor Fronte, pravi, da se v pomurski prestolnici vrstijo stečaji. "Podjetje, ki je bilo nekoč najpomembnejši delodajalec, je (spet) šlo v stečaj. Nekaj sto ljudi je ostalo brez 'kruha'. Sodobni ples? Kako, prosim? Kaj nam bo to!?"
Ja, prav sodobni ples, tako Farič, je ena bolj norih umetniških zvrsti. "Da bi v takšnih razmerah čim več ljudem omogočili ogled umetniških dosežkov, smo se odločili za simbolno ceno vstopnic. Ker umetnost ni brezplačna in ne zaman, smo določili simbolno vrednost en evro, gledalci pa lahko prostovoljno prispevajo več, če to zmorejo in se jim zdi vredno podpreti festival in dosežke gostujočih umetnikov." Ti se, pojasni umetniški direktor festivala Front@, v izbranih predstavah zelo dotikajo trenutne sedanjosti. Predstave so ustvarjene na podlagi tem, ki jih zaznamujejo meje - Borderline, medsebojni odnosi v kolektivih - Staff, odločitve v brezizhodnih situacijah - same, difference, again.
Ko hip hop sreča navidezno lebdenje
Predstava Borderline je preplet prvin hip hopa, sodobnega plesa in navideznega lebdenja. Plesalci so navdih iskali v svojih življenjskih zgodbah in zgodbah svojih staršev, ki živijo v drugačnih, večkrat zelo oddaljenih deželah in kulturah. Ustvarjalni dvojec Ramirez-Wang je prejemnik prestižne plesne nagrade »Bessie«, ki jo podeljujejo v New Yorku. Dve predstavi bo prihajajoči vikend odplesala španska skupina La Intrusa Danza, predstavil se bo tudi britanski koreograf Robert Clark.
Za mlade
Na festivalu Front@ bo prostor tudi za mlade plesalce. Predstavili se bodo plesalci z mednarodnega tekmovanja OPUS 1 ter za dijake in študente s srednjih šol in akademij iz Avstrije, Hrvaške in Slovenije.