Trendi

Za resnične ženske v resničnem svetu

O tem, da nekaterih stvari nihče ne pozna bolje od žensk.
31 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
8 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
18.09.2014 22:30
Čas branja: 3 min

Dramatična uvertura: zgodilo se je. Prišel je trenutek, ki ga Hedi Slimane, Karl Lagerfeld in Tom Ford skupaj niso mogli preprečiti, trenutek, ko nobena pariška hiša ni več imela pravega odgovora na vprašanje, kaj ženske zares potrebujemo. Smernice, ki se spreminjajo hitreje, kot se menjajo meseci na koledarju v kotu pisarne, kolekcije, ki zapolnijo trenutno praznino v želji po stalni zadovoljitvi, potem pa utonejo v pozabo, danes ne morejo več zadostiti potrebam sodobnih žensk, ki edine iz prve roke vemo, kaj pomeni dneve preživeti na visokih petah - seksi, a niti približno udobno, ali v oprijeti zlati obleki - preveč občutljivo in veliko pretesno za normalno preživetje. Povedano drugače: prišel je trenutek, ko se je moda spet znašla v ženskih rokah.

Abe-Chitose-xx.1411064379.jpg.o.600px.jpg
Chitose Abe, ustanovteljica blagovne znamke Sacai

Tokio

Japonska prestolnica tudi v svetu mode velja za kalilnico inovativnih zamisli in alternativnih, a zato nič manj funkcionalnih zamisli. Kar je pred desetletji začela Junya Watanabe, idejna vodja in ustanoviteljica kultne blagovne znamke Comme des Garçons, danes nadaljuje nova generacija oblikovalcev, ki ne spreminjajo zgolj lokalne modne pokrajine, ampak posegajo na področje globalnih smernic in postopoma spreminjajo internacionalni modni okus. Japonci so diskretni, a temeljiti in, verjemite, prišel bo trenutek, ko boste na vrh seznama želja namesto Chanel z velikimi tiskanimi črkami napisale Sacai. Kreativna direktorica Chitose Abe je blagovno znamko ustanovila leta 1999, potem ko je osem let sodelovala s Comme des Garçons. Sacai na kratko? Kompleksni materiali (Chitose je modni industriji prva predstavila cupro, tehnološko različico viskoze), teksture, vzorci in tehnološki presežki, ki sistematično odsevajo idejo o unikatni, brezčasni, inovativni in eksperimentalni modi tretjega tisočletja. Sacai je blagovna znamka, ki pooseblja novo generacijo oblikovalskih presežkov: oblačila so tridimenzionalna in presenečajo s premišljeno kombinacijo udobnega in prefinjeno elegantnega.

znamka-Sacai-xx.1411064380.jpg.o.600px.jpg
Sacai je blagovna znamka, ki pooseblja novo generacijo oblikovalskih presežkov: oblačila so tridimenzionalna in presenečajo s premišljeno kombinacijo udobnega in prefinjeno elegantnega.

Siv pleten pulover je, denimo, s sprednje strani na prvi pogled videti kot navadna pletenina, ki pa na hrbtni strani preseneti s svilenim plisejem in navdihujočim potiskom. Popolna preobrazba iz dnevne v večerno modo, ki zahteva trden značaj in izdelano identiteto; popoln dokaz, da oblačila postanejo seksi šele tedaj, ko jih nosi seksi ženska - in ne nasprotno.

Assoulin-Rosie-xx.1411064378.jpg.o.600px.jpg
Rosie Assoulin, eleganca po ameriško

New York

Ameriški odgovor na japonsko tehnologijo in modno inovacijo je prišel z začetnicama R. A. - Rosie Assoulin. Ameriška oblikovalka je svojo premierno kolekcijo predstavila leta 2013 in navdušila z oblačili, ki dovoljujejo različne identitete, ne da bi se podredila vnaprej določenim kodeksom, ki v zadnjih letih vladajo luksuzni industriji. Newyorška blogarka Leandra Medine je pred časom zapisala, da je Rosie Assoulin namenjena ženskam, ki modo razumejo in dobro vedo, kdo so - čeprav je zadnje stvar stalno spreminjajoče se definicije -, predvsem pa vedo, kako diskretno in tiho biti zares dobrega videza.

Rosiejini aduti? Vrhunski materiali (pomislite na fino tkano italijansko volno, svilo in žamet) in kroji, ki jih bo prava ženska znala nositi natančno tako, kot si želi. Srajca z golimi rameni bo v kombinaciji s kavbojkami in Adidasovimi športnimi copati videti sproščeno, v kombinaciji s svilenim krilom z volani pa bi jo brez tveganja na rdeči preprogi lahko nosila, hm ... Nicole Kidman. Rosie Assoulin, ki se je skrivnosti modne industrije učila v ateljeju Oscarja de la Rente in Lanvina, je stvar za poznavalke, za intelektualke, ki tako kot oblikovalka razumejo neomejene zmožnosti oblikovanja in vedo, da je moda danes tudi (in predvsem!) stvar kulturnega konteksta.

Jarrar-Bouchra-xx.1411064376.jpg.o.600px.jpg
Bouchra Jarrar, francoski šik nove generacije Foto: Alessandro Viero

Pariz

Priznanje: precej pretenciozno bi bilo govoriti o »globalnih modnih smernicah« in izvzeti Pariz, mesto, kjer je moda najbolj doma. Bouchra Jarrar je ženska, ki pozna Parižanke, dame v oprijetih kavbojkah in usnjenih jaknah, dame, ki so do trendov tradicionalno zadržane, a odprte za novosti. Bouchra Jarrar je blagovna znamka, ki ne mara drame, a kljub temu pusti vtis, ki ga je težko primerjati z avtoritetami francoskega luksuza. Njene kolekcije odlikuje težnja po iskanju nove uniforme, kosov, ki bodo ostali in postopoma redefinirali francoski šik. Do pred kratkim najbolje varovana skrivnost modnih urednic je kombinacija dobro znanega športnega udobja (šele ko se počutiš zares udobno, lahko izžarevaš neponarejeno eleganco) in francoskega »je ne sais quoi«, kombinacija, ki bo nepoučene množice pustila ravnodušne, a bo navdušila tiste, ki vedo, kaj je vredno občudovanja.

V trenutku, ko je čas za spremembe, je zmeraj bolje biti korak pred vsemi in vedeti, kaj je vredno investicije. Določena moda bo ostala, tudi zato, ker je ustvarjena z mislijo na resnične ženske v realnem svetu. »Normcore« za tiste, ki vedo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Vlagatelj Maks
Maksov piknik vlagateljev: resna vlagateljska vprašanja ob sproščenem ozračju
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav?
PRO
Finance
Finance prPRO Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)

Lanske katastrofalne poplave so bile posledica hudourniških voda. V pičlih 12 urah je padla četrtina povprečne letne količine padavin, kot je pade v Pomurju.