Za nami je pet let revije TRENDI, pet let modno-umetniških dogodkov, vselej s slovenskimi modnimi oblikovalci, ker verjamemo vanje, vedno s slovenskimi umetniki, ki izstopajo.
Lani so bili v središču našega zanimanja mladi oblikovalci, ki še iščejo svoje modne izraze. Najboljše smo tudi nagradili. Če bodo zvezde na naši strani, bomo prihodnje leto ta projekt nadaljevali. Letos pa je bila, ker smo TRENDI del poslovnega dnevnika, v ospredju moda za poslovne ljudi, a takšne, ki si upajo biti drzni. Dajana Ljubičić, Jelena Pirkmajer, Cliche, in Vasja Brilj Lasič so svoji modni filozofiji rahlo pristrigli peruti in ustvarili oblačila, ki jih lahko nosi pogumen poslovni človek, ki rad izstopa.
Za projekt Poslovna moda by TRENDI smo se odločili, ker nam ni vseeno, da naši modni oblikovalci že več let obupujejo, kako so pri nas nemogoče razmere za ustvarjanje, da jih nihče ne podpira niti ne razume. TRENDI že od leta 2009 spremljamo naše oblikovalce in jim z modnimi zgodbami v reviji in z modnimi dogodki omogočamo, da se pokažejo (poslovni) javnosti. Zanje ni tako preprosto kot v tujini pripraviti kolekcije 12 oblačil, še posebej ne, če jih potem ne morejo prodati. Ali zato, ker nimajo svoje trgovine, ali pa, ker jim komisijska prodaja v naših veleblagovnicah ne diši.
TRENDI upamo, da bomo letos obema oblikovalcema, Dajani Ljubičić in Vasji Brilju Lasiču, našli prodajno mesto, medtem ko ga ima Jelena Pirkmajer z znamko Cliche že 20 let v svoji ljubljanski trgovini.
TRENDI si namreč upamo.