Trendi

Med poslovnim in trendovskim

Nove kolekcije unikatne poslovne mode s prepoznavnim pečatom slovenskih oblikovalcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
Avtor
avtor
21.11.2014 10:15
Čas branja: 3 min

Kljub bogati ponudbi unikatnih in elegantnih modnih oblačil, pod katere se podpisujejo priznani domači ali tuji modni oblikovalci, pri nas še vedno prevladuje prepričanje, da morajo biti poslovna oblačila predvsem stroga in dolgočasna. Da lahko tudi bolj ekstravagantne kose oblečete za pomemben poslovni sestanek, so dokazali trije slovenski oblikovalci: Dajana Ljubičić (Squat), Jelena Pirkmajer (Cliché) in Vasja Brilj Lasić (pH15), ki so minuli teden v projektu Poslovna moda by TRENDI predstavili svoje kolekcije poslovne mode.

modna-filharmonija02-be.1416509795.jpg.o.600px.jpg
Cliche

Poslovna, a vseeno trendovska moda

Ni pogosto, da bi na poslovnih sestankih sedeli v unikatnih slovenskih dizajnerskih kosih, pogumnejši jih oblečejo le za večerne dogodke in druženja. Tako je omenjeni projekt zastavljen drzno. »V okviru projekta so oblikovalci dokazali, da znajo modo prilagoditi in v modno filozofijo vplesti tudi oblačila, ki so nosljiva in uporabna za poslovno javnost, a vseeno trendovska,« pravi Aleš Čakš, odgovorni urednik revije Finance TRENDI. Predstavljene kolekcije so bile drzne in razgibane, hkrati pa so ohranile eleganco in prefinjenost, ki ju zahteva poslovni svet. Cilj projekta ni le večja prepoznavnost modnih oblikovalcev, ampak tudi priložnost, da se jim odprejo vrata v nove poslovne zgodbe. »Oblikovalcem bomo pomagali najti prodajno mesto,« nadaljuje Čakš. Izbrali so tri: »Znamko Cliché, ker med strankami že ima poslovne ženske, Vasja Brilj Lasič obeta kot drzen kreator samo za moške, Dajana Ljubičić pa vsakič znova prepriča z modno prefinjenostjo.«

modna-filharmonija01-be.1416509800.jpg.o.600px.jpg
Cliché

Drzne ideje za odločne poslovneže

Kolekcije Jelene Pirkmajer, lastnice blagovne znamke Cliché, ponujajo veliko možnosti za raznovrstne sloge in številne kombinacije za izbran poslovni slog ali bolj slovesen videz. »Nova kolekcija z mojim podpisom, ki sem jo predstavila na dogodku, združuje retro slog s sodobnim in pridihom rockovske estetike šestdesetih let prejšnjega stoletja,« razloži Pirkmajerjeva. »Naša poslovna ženska je uspešna, napredna, energična, duhovita in ženstvena. Nosi kombinacijo tradicionalnih prestižnih materialov, kot je čipka, skupaj s tehnološko razvitimi pametnimi materiali.«

modna-filharmonija06-be.1416509797.jpg.o.600px.jpg
Dajana Ljubičić

Tudi Dajana Ljubičić je zvesta svoji estetiki, idejam in vizijam. »Zgodba kolekcije je bila zgrajena na sinergiji čistih linij in v teksturah prikritih podrobnosti,« pojasnjuje koncept nove linije oblačil. »Uporabljeni so tehnološko napredni materiali v kombinaciji z igro proporcev, prosojnosti in dozirane uporabe izrazitih vzorcev za poudarek karakternosti oblačil samih in osebe, ki jih nosi.« Mlada oblikovalka je imela tudi tokrat v mislih močno, odločno in samozavestno žensko, ki si dovoli izstopati, celo v strogem poslovnem svetu.

modna-filharmonija05-be.1416509798.jpg.o.600px.jpg
Dajana Ljubičić

Odločnost je čutiti tudi pri študentu Vasji Brilj Lasiču, ki oblikuje samo za moške, verjame pa, da mora oblikovalec ponuditi oblačila z lastnim pečatom. »Zanimalo me je, kaj ljudje počnejo danes, kaj ljudje dojemajo kot posel. Prva asociacija je stereotip poslovneža v smokingu, srajci in kravati. To ni zame,« pravi. »Ali je lahko moški danes poslovnež, ne da bi to takoj pomenilo, da obrača milijone, se prevaža z najbolj potratnim prevoznim sredstvom in oblači izključno v najelitnejše kose? Cilj kolekcije ĆJNĐS (changes) je bil ujeti generičnega moškega, ki mu posel ni del življenja, ampak je posel njegovo življenje.«

modna-filharmonija03-be.1416509796.jpg.o.600px.jpg
Vasja Brilj Lasič

(Ne)prilagajanje poslovnemu svetu

Oblikovalci so le delno prilagodili ideje poslovnim standardom. »Kot oblikovalec iščeš čim boljše rešitve v mejah realnih omejitev. Seveda ima vsako ciljno občinstvo posebnosti in protokole, navsezadnje gre še vedno za modno revijo - šov, kjer interpretacije oblačil niso nujno dokončne in ponujajo variacije v komercialni aplikaciji,« sklene Ljubičićeva.

Brilj Lasič dodaja: »Če se stvari lotiš z jasno mislijo, kdo bo to nosil, zakaj in kako, je logičen rezultat kos, ki deluje. Oblikovanje oblačil je razmislek o mogočih estetikah, izhajajočih iz funkcije oziroma tipa oblačila.« Največje priznanje zanj je, da se njegov kos nosi, predstavljena oblačila pa so namenjena vsem, ki znajo ohraniti diskretnost brez zadržanosti. Pravi, da je bil njegov finančni vložek v kolekcijo »izčrpavajoč«, a je bil izziv, ki bi se ga z veseljem lotil še kdaj.

modna-filharmonija04-be.1416509799.jpg.o.600px.jpg
Vasja Brilj Lasič

Na drugi strani ima lastnica znamke Cliché že dve desetletji v Stari Ljubljani svojo trgovino, kjer se oblačijo tudi poslovne ženske. Včasih se odločijo le za unikaten kos, ki ga vključijo v poslovno garderobo, v njenih stvaritvah pa so opazne tudi na večernih poslovnih dogodkih. »Tokrat sem posebej za revijo naredila stajling, s katerim sem želela pokazati eno izmed številnih možnosti, kako kombinirati in nositi posamezne kose kolekcije. Vse, kar je bilo videno na reviji, je del naše nove redne kolekcije, ki je že v prodaji. Za piko na i sem dodala trendovska pokrivala newyorške oblikovalke Eugenie Kim.«

Foto: Aleš Beno

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav?
PRO
Finance
Finance prPRO Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)

Lanske katastrofalne poplave so bile posledica hudourniških voda. V pičlih 12 urah je padla četrtina povprečne letne količine padavin, kot je pade v Pomurju.