Trendi

Novi trendi za modne poslovneže

Projekt Poslovna moda by TRENDI se z včerajšnjim odprtjem prodajne razstave TRENDI ekstravaganca nadaljuje v trgovini Cliché v Ljubljani.
Avtor
avtor
19.12.2014 09:09
Čas branja: 1 min

Modni poznavalci pogosto kritično ocenjujejo, da se moda hitro spreminja, poslovni slog pa še vedno ostaja preveč strog in pust. Pa vendar ni vedno tako. Na novembrskem dogodku Poslovna moda by TRENDI so trije domači modni oblikovalci dokazali, da so lahko zelo trendovska oblačila še vedno dovolj elegantna in prefinjena, primerna tudi za poslovno javnost. Jelena Pirkmajer, Cliché, Dajana Ljubičić (Squat) in Vasja Brilj Lasič (skupina pH15) so ustvarili kolekcije oblačil za poslovneže, ki sledijo zadnjim modnim zapovedim in si upajo drzno obleči za poslovne priložnosti.

Drugačne kolekcije

Mladi Vasja Brilj Lasič je zasnoval kolekcijo za moške, ki jim je posel življenje samo, način in slog življenja, ki niso zadržani, a vedno diskretni. Za drzne poslovne ženske je na voljo kolekcija oblikovalke Dajane Ljubičić, ki temelji na sinergiji čistih linij. Pri ustvarjanju je Ljubičićeva uporabila tehnološko napredne materiale (neopren) ter se poigravala s proporci, prosojnostjo in izrazitimi vzorci, ki poudarijo osebne značilnosti posameznika, ki obleke nosi. Ženske, ki iščejo kose za raznovrstne sloge in številne kombinacije za izbran poslovni slog, pa morda prepričajo oblačila Jelene Pirkmajer, lastnice blagovne znamke Cliché. Njena nova kolekcija združuje retro slog s sodobnim in pridihom rockovske estetike šestdesetih let prejšnjega stoletja, in kombinacije dobrih materialov s tehnološko razvitimi pametnimi materiali, ki so umetni ,a že imajo lastnosti naravnih materialov.

Ko se moda na ogled postavi

Od osemdesetih let prejšnjega stoletja so modne razstave med najbolj priljubljenimi in obiskanimi dogodki v tujini, zlasti če se predstavljajo najuglednejši oblikovalci in najdražje modne znamke. Tako si je denimo retrospektivno razstavo Savage Beauty (Surova lepota), ki predstavlja življenje in delo pokojnega britanskega modnega oblikovalca Alexandra McQueena, v newyorškem Metropolitanskem muzeju (kjer hranijo tudi znamenito Mondrian obleko, ki jo je 1965 ustvaril Yves Saint Laurent) ogledalo kar 650 tisoč obiskovalcev, zato se spomladi seli še v londonski muzej Victoria & Albert. Pri nas takšnih priložnosti skorajda ni, se je pa zato ljubljanski Cliché včeraj spremenil v modni razstavni prostor, na katerem se bodo omenjeni oblikovalci do 18. januarja 2015 predstavljali z izbranimi kosi iz zadnje kolekcije za projekt Poslovna moda by TRENDI.

Foto: Irena Herak

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 2

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.